Rubrika | Cestování

Invia registruje dvojnásobný zájem o dovolenou v oblíbených zemích a přijímá stovky zaměstnanců na léto

16. 06. 2016 - Redakce

Zájem o nákup dovolené na Kanárských ostrovech přes cestovní agenturu Invia se oproti loňskému roku zdvojnásobil. V případě zájezdů do Bulharska či Španělska dosáhl meziroční nárůst poptávky více než 60%. Invia si tak udržuje kontinuální růst klientské základny, letos zajistila dovolenou již více než 133 tisícům zákazníků, což je o 7 500 klientů více než v loni. Vrchol sezóny má při tom stále před sebou. Aby obsloužila své klienty, agentura přijímá stovky nových zaměstnanců.

Cestovní agentura Invia registruje před startem hlavní turistické sezóny nárůst v počtu objednaných dovolených. Letos však očekává výrazné navýšení poptávky přímo v letních měsících. „Češi letos s nákupem letních pobytů vyčkávají. I přes tento trend se nám již za první měsíce letošního roku podařilo zvýšit prodeje pobytů. Dá se tedy očekávat, že hlavní sezóna přinese ještě markantnější nárůst v počtu klientů,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia, která je největším on-line prodejcem zájezdů na českém trhu.

Proti loňsku došlo k významné proměně poptávky po jednotlivých destinacích. Například v případě prodeje dovolených na Kanárské ostrovy došlo o meziroční nárůst o 90 %. U pobytů na Mauritius se poptávka zvýšila o 79 % a v případě Madeiry o 64%.  Výrazný nárůst zájmu je možné registrovat i u pobytů do Španělska nebo Bulharska, které se letos zařadily do pětice nejoblíbenějších zemí. Na špici žebříčku popularity se umístilo Řecko (18 %), Itálie (14 %) a Chorvatsko (14 %).

Cestovní agentura Invia již zahájila přípravy na hlavní turistickou sezónu. Byla například spuštěna velká televizní kampaň s názvem „Jiný rozměr dovolené“. Spoty je možné v televizním vysílání zhlédnout až do konce letní sezóny. Invia zároveň zahájila intenzivní nábor pracovníků, kteří kvalifikovaně podpoří prodej zájezdů v letním období. Jedná se o stovky nových pozic. Společnost tradičně obsazuje místa na svých pracovištích v Praze, Brně i Ostravě. „Na letní sezónu, která je pro nás z hlediska prodeje dovolených klíčová, se intenzivně připravujeme. Posilujeme zejména personální zázemí, abychom byli schopni zajistit našim klientům maximální kvalitu služeb,“ informoval Michal Tůma z cestovní agentury Invia. „Kromě největší nabídky zájezdů a garance nejnižší ceny poskytujeme zákazníkům i poradenství a další servis. Unikátní službou je například Faktor 100, naše pojištění proti krachu cestovní kanceláře. Díky němu naše klienty ochráníme a zajistíme jim včasný odjezd na dovolenou i v případě krachu,“ vysvětlil Tůma.

Exkluzivní pojištění Faktor 100 je součástí každého zájezdu od cestovní agentury Invia. Chrání klienty před negativními důsledky úpadku cestovní kanceláře. Díky této garanci totiž zákazníci dostanou poukaz na nákup nového pobytu a odjedou na své dovolené v naplánovaných termínech. Tato služba navíc zákazníky ušetří od náročné a zdlouhavé agendy, která je s krachem cestovní kanceláře běžně spojená.

 

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv