Rubrika | Naše téma

Unikátní britský výzkum změnil přístup firem k zákazníkům. Nyní bude poprvé představen v Praze

10. 05. 2017 - Redakce

Jedinečný výzkum, který měl ve Velké Británii zásadní vliv na vztah firem k jejich zaměstnancům, bude poprvé oficiálně představen v Praze. Veřejnost s ním seznámí autoři projektu Andrew Stephenson a Dr. Jana Fišerová, a to 16. května v pražském hotelu Art Nouveau Palace v rámci dvouhodinové business snídaně. Akci pořádá British Chamber of Commerce ve spolupráci s BIBS – vysokou školou.

Co řídí ochotu zákazníka doporučit značku ostatním lidem? A co mohou firmy udělat pro to, aby zvýšili loajalitu zákazníků? Tyto i další otázky si kladl Andrew Stephenson na startu svého unikátního výzkumu. Výsledky tohoto výzkumu, který zaštiťovala Staffordshire University a společnost DFS – přední britský prodejce čalouněného nábytku –, měly zásadní význam nejen pro samotnou společnost DFS, která díky nim optimalizovala své náklady a ušetřila několik milionů liber, ale i pro další britské firmy. Program, který Stephenson na základě výzkumných poznatků vytvořil, dokonce získal prestižní britské ocenění The Best Customer Engagement Strategy.

V rámci setkání bude představen samotný výzkum i jeho překvapivé výsledky. Ve druhé části akce dojde k ukázce praktických příkladů toho, jak lze výzkumné poznatky využít v praxi. Posluchači se naučí rozlišovat mezi falešnými a věrnými zákazníky, seznámí se s jednotlivými druhy zákazníků a zjistí, jak měřit jejich loajalitu. Autoři projektu poté na základě svých zkušeností vysvětlí, jak lze potenciál těchto zjištění využít pro další podniky.

Akce začíná v 9.00, zájemci se mohou registrovat zde.

O přednášejících:

Dr. Jana Fišerová

Jana Fišerová působí jako vedoucí odboru podnikové ekonomiky a strategického managementu na Staffordshire University. Je zkušenou kvantitativní výzkumnicí, přísné výzkumné metody se však snaží propojovat s poznatky z aplikované ekonomiky a pomáhat k řešení skutečných podnikových problémů. V současné době je hlavním výzkumným pracovníkem ve výzkumných projektech zaměřených na využívání sociálních médií u malých podniků a vztah mezi zkušenostmi zákazníků a růstem tržeb. Jana je ředitelkou programu Doctor of Business Administration (DBA), který má vedoucím pracovníkům pomoci k získání potřebných znalostí i vědomostí pro praxi. Úzce spolupracuje s brněnskou BIBS – vysokou školou, kterou podporuje při zajišťování kvality svých programů MBA a MSc validovaných Staffordshire University.

Andrew Stephenson

Andrew působí jako Group People Director v jedné z předních britských automobilových společností Lookers plc. Zodpovědný je za HR aktivity pro více než 8500 zaměstnanců v oblastech ve Velké Británii a Irsku. Od jeho nástupu do společnosti v roce 2016 firma zavedla množství benefitů pro zaměstnance zahrnující 12měsíční placenou mateřskou, navýšení dovolené nebo podporu v nemoci. Společnost byla díky těmto opatřením jmenována jako jeden z nejlepších zaměstnavatelů ve Velké Británii pro rok 2017. Předtím Andrew strávil 7 let v DFS Furniture plc jako ředitel skupiny HR. Během této doby společnost navýšila výrobu ve Velké Británii o více než 40 nových poboček, které se rozšířily do 3 nových zemí, přijala 1500 nových pracovníků a věnovala přibližně 6,5 milionu liber na charitu. Andrew také vedl kulturní přeměnu organizace, jež byla díky tomu následně uznána jako jeden z nejlepších zaměstnavatelů ve Velké Británii a získala řadu ocenění.

 

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv