Rubrika | Naše téma

Brnu pomáhají studenti s návrhem PR kampaně na Evropské hlavní město kultury 2028

14. 11. 2019 - Redakce

Město Brno zapojuje studenty vysokých škol do realizace PR kampaně pro kandidaturu na Evropské hlavní město kultury v roce 2028. Od tohoto kroku si zástupci města slibují kreativní uchopení autentických témat z prostředí studentského světa. Kampaň zastřeší studentská agentura PR Gang, která dlouhodobě umožňuje vysokoškolským studentům pracovat na reálných zakázkách pod dohledem odborníků z PR a marketingu.

PR Gang nabízí studentům reálné zakázky už třetím rokem. Za dobu šesti semestrů rozšířil spolupráci se všemi stěžejními brněnskými univerzitami, na kterých se vyučuje firemní komunikace, marketing či PR. V tomto akademickém roce přichází za studenty kromě aktivit podporujících kandidaturu města Brna také s praktickými workshopy velkých značek, jako třeba IBM či Notino.

„Brno je studentským městem, proto spojení s PR Gangem vnímáme jako přirozené. Mladí přinášejí inspiraci a neotřelý pohled do naší kampaně, což je vždy vítaným oživením. Navíc dnešní studenti budou v roce 2028, ve kterém připadne titul Evropského hlavního města kultury na některé z měst České republiky, tvořit top management a budou tak důležitou součástí města,“ uvádí ke spolupráci Marek Fišer, radní pro oblast kultury Magistrátu města Brna.

„Stěžejním úkolem PR Gangu je vtáhnout studenty do praxe a poskytnout jim možnost pracovat na reálných projektech. Společně s vyučujícími a reálnými klienty dáváme mladým lidem příležitost podílet se na zajímavých kampaních od samého začátku. Vnímáme, že je pro ně motivující ovlivňovat dění ve městě, kde studují. Proto máme obrovskou radost, že se partnerem našeho projektu stává právě město Brno,“ vysvětluje Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz, která za nápadem studentského projektu PR Gang stojí a od jeho vzniku jej dotuje.

PR Gang v letošním akademickém roce rozšiřuje aktivity směrem k praktickým workshopům pro studenty. Ve spolupráci s partnery realizuje lekce pro studenty, na kterých obohatí své dovednosti z oblasti sociálních sítí, tvorby contentu či komunikace s médii. Na jaro 2020 plánuje PR Gang již čtvrtou panelovou diskusi se špičkami v oboru PR a marketingu. Mezi panelisty se v předchozích ročnících představili například ředitelka Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéf marketingu Notina Oldřich Dostál či odborník na influencer marketing Adam Zbiejczuk. Roli moderátora pravidelně zastává šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Diskuse s experty se koná vždy na půdě Fakulty sociálních studií MU, jejíž pedagogové Jan Tomandl a Jaroslav Čuřík se na organizaci akce spolupodílejí.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv