Rubrika | Naše téma, Zdraví

Bylinné drinky Erebos vstupují na trh s novým složením i vizuálem

30. 07. 2020 - Redakce

Značka Erebos představuje novou generaci přírodních energetických nápojů. Na trh uvádí drinky s inovovaným složením, které doprovází redesign obalů a nový web. Pro letošní rok pak značka plánuje rozšířit dostupnost bylinných energetických nápojů na českém trhu.

Dva nadšenci z Frýdku-Místku za pět let proměnili start-up v zavedenou značku přírodních energetických nápojů s unikátním složením a jedinečnou metodou výroby. V roce 2020 představují produkt s vylepšeným složením a sníženým obsahem cukru. Nápoj vzniká louhováním sedmi bylin a na jeho vývoji se podíleli odborníci z celé střední Evropy.

„Pět let na trhu nám ukázalo, jakým směrem se máme s naším produktem vydat a jak jeho podobu inovovat. Proto letos přicházíme s výraznými změnami. Podařilo se nám vytvořit skutečně funkční a udržitelný aktivátor organismu, který poskytuje energii pro tělo i mysl a dovolí tak každý den lépe využívat lidský potenciál, a chceme o něm dát vědět,“ uvádí Matěj Murín, spoluzakladatel značky Erebos.

Kromě složení prošel inovací i vzhled drinků. Na lahve je nově použito tmavé sklo, které na rozdíl od toho čirého nepropouští UV záření. Proměnou prošel i vizuální styl, jenž nyní lépe odkazuje na sílu bylin a přírody. Za novým vizuálem etiket a změnou loga stojí sami zakladatelé Erebosu Matěj Murín a Martin Doležal a nový výkonný ředitel společnosti Marian Bajger, který přichází z dlouholetého působení v top managementu Kofoly a v inovativním produktu spatřuje budoucnost.

Aktuálně jsou nápoje Erebos dostupné na domovském e-shopu erebosdrink.cz, v obchodním řetězci Billa či v síti zdravých výživ pomocí etablovaného velkoobchodu Natural Jihlava. Během srpna se pak produkty nově objeví v online supermarketu Rohlík.cz. „Cílem pro letošní rok je rozšířit dostupnost Erebos drinků na českém trhu. Tomu samozřejmě pomáhá náš nový e-shop. Chceme však dostat produkt do dalších sítí obchodů, kaváren či barů. Poptávky v zahraničí aktuálně řešíme individuálně, export na další trhy mimo Česko pak plánujeme až v dalších letech,“ popisuje Matěj Murín. „Věřím, že se ukáže, že v Česku vznikají prvotřídní produkty světové úrovně. A dokážeme, že umíme připravovat kvalitní nápoje i z jiných rostlin než jen z chmele,“ uzavírá.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv