Rubrika | Naše téma

Direct opět patří mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny. Loni nejvíc rostl v pojištění majetku a odpovědnosti

08. 02. 2021 - Redakce

Podle nově vydané statistiky České asociace pojišťoven za loňský rok vzrostlo předepsané pojistné Directu meziročně o 25 %. Díky tomu je třetí nejrychleji rostoucí pojišťovnou. Direct rostl ve všech produktech i přesto, že loňský rok byl v oblasti neživotního pojištění ovlivněný pandemií.

Direct pojišťovna hlásí úspěšný rok. Patří totiž mezi nejrychleji rostoucí pojišťovny, a to ve všech oblastech neživotního pojištění, kde působí. Vyplývá to z čerstvé statistiky vydané Českou asociací pojišťoven. „Podle předepsaného smluvního pojistného jsme celkově meziročně vzrostli o 25 %. Z necelých 1,8 miliardy korun za rok 2019 jsme se loni dostali na více než 2,2 miliardy korun v předepsaném pojistném. Ke konci letošního roku směřujeme ke 2,5 miliardy,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Pomohly nové produkty a jednoduchá řešení

Direct nejrychleji rostl v pojištění majetku a odpovědnosti, a to meziročně o 78 %.
V havarijním pojištění pak vzrostl o 28 %, v pojištění podnikatelů o 33 % a v povinném ručení o necelých 23 %. Díky tomu Direct překonal hranici 400 tisíc pojištěných vozidel
s povinným ručením. „V autopojištění jsme loni v květnu spustili nový produkt, o který mají lidé zájem. Líbí se jim například Zlevňující havarijko, u kterého jim každý rok klesá cena pojištění. A v podnikatelském pojištění jsme nabídli jednoduché řešení pro realitní makléře, kteří si museli podle nového zákona sjednat pojištění odpovědnosti. Díky tomu, že u nás měli vše vyřízené online za pár minut, se u nás pojistil každý čtvrtý makléř,“ vysvětluje důvody růstu Maťašeje.

Direct se dokázal přizpůsobit aktuální situaci

Minulý rok i pojišťovnictví ovlivnila opatření týkající se nemoci covid-19. „V Directu jsme měli výhodu v tom, že i před pandemií bylo u nás možné vše vyřešit na dálku. Snažili jsme se i přesto situaci přizpůsobit, pořádali jsme například online konferenci z virtuálního studia pro naše partnery,“ dodává Maťašeje.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv