Rubrika | Naše téma

Lesensky.cz mění vedení a personálně posiluje

13. 02. 2019 - Redakce

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Zakladatel a jediný majitel agentury stáčí pozornost ke strategickému rozvoji firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace Public Relations Agentur (APRA) také k osvětě o moderním PR. Agentura rovněž posiluje management a rozšiřuje svůj pražský tým.

„Po deseti letech v operativě plánuji méně mluvit a více poslouchat. Obklopil jsem se silným a loajálním týmem, kterému je potřeba dát volnější ruku. Směrem k našim klientům se nic nezmění, nikdy jsme nebyli agentura jednoho člověka a veškeré procesy jsou dlouhodobě vychozené,“ uvedl Petr Lesenský, který tak získává čas na strategický rozvoj firmy a nové agenturní projekty v komerční sféře či veřejné správě. Jako člen výkonné rady APRA se navíc plánuji ještě intenzivněji věnovat vzdělávání a podpoře našeho oboru nejen v Praze, ale i v regionech,“ doplnil.

Funkci CEO v agentuře Lesensky.cz od února přebírá dosavadní obchodní ředitel Roman Kučera, který ve firmě působí šest let. Pozici marketingového ředitele obsadil nově Michal Kubín. Ten v managementu brněnské agentury doplňuje ředitelku PR oddělení Markétu Kohoutkovou a vedoucí pražské pobočky Moniku Hořínkovou. Právě pražský tým se poté rozrůstá o bývalou redaktorku Marketing Sales Media Jitku Fialkovou a Jana Nechvátala, který vedl tiskové oddělení Ministerstva práce a sociálních věcí.

„Personální posílení našeho týmu o další zkušené odborníky je logickým důsledkem kontinuálního růstu agentury a rozšiřování jejího záběru. Majiteli jsme uvolnili ruce, díky čemuž získává odstup od každodenní agendy a může se na stále častější strategická rozhodnutí dívat s větším nadhledem,“ vysvětlil Roman Kučera, nový CEO agentury Lesensky.cz.

Agentura působí na trhu od roku 2009. V roce 2017 spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Mezi její dlouhodobé referenční klienty se řadí společnosti Invia, E.ON, Green Ways, Enbra či Lomax. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, jež propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. Brněnský tým tvoří sedmnáct lidí, v Praze má agentura tři interní zaměstnance.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv