Rubrika | Naše téma

Lesensky.cz vyráží kolem světa, představuje práci záchranářů a pomáhá nemocným

04. 07. 2019 - Redakce

PR a marketingová agentura Lesensky.cz se během letních měsíců dohodla na spolupráci s neziskovými organizacemi Záchranný kruh, Debra ČR a Radost dětem. Zmíněným subjektům pomůže s nastavením komunikační strategie a medializací jejich společensky přínosných aktivit. Novým netradičním klientem agentury se navíc stává expedice Tatra kolem světa 2.

Nezisková organizace Debra ČR v Česku dlouhodobě pomáhá pacientům se vzácnou nemocí motýlích křídel. Agentura Lesensky.cz jí v rámci svých CSR aktivit pomáhá s medializací crowdfundingové kampaně Na kole pro motýlí křídla na portálu Darujspravne.cz, s níž se pojí i účast týmu nadšených sportovců na 2 222 kilometrů dlouhém cyklistickém závodě. Druhým ze tří nových neziskových projektů agentury je nově vzniklý Nadační fond Radost dětem, jehož patrony jsou Tomáš Plekanec a Lucie Šafářová. Fond má za cíl pomáhat vážně nemocným dětem či dětem z dětských domovů. S médii, sociálními sítěmi i webem pomáhá Lesensky.cz nově také neziskové organizaci Záchranný kruh, která prostřednictvím edukativní kampaně Ty to zvládneš upozorňuje na rizika a příčiny dopravních nehod. Vedle toho grafické oddělení pracuje na kompletním redesignu webu klienta.

„Vedle komerční sféry je pro nás velmi důležité profilovat agenturu i v rámci CSR aktivit. Ze spolupráce s neziskovými organizacemi máme vždy velkou radost a jsme rádi, že můžeme svým dílem odvedené práce přispět k úspěchu tak zajímavých projektů. Není nic vděčnějšího, než pomoci potřebným,“ vysvětlil Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.

Vedle trojice klientů z neziskového sektoru rozšířila agentura Lesensky.cz své portfolio o odvážnou expedici Tatra kolem světa 2. Ta navazuje na stejnojmenný projekt z doby před 30 lety a aktuálně za sebou má velmi úspěšnou crowdfundingovou kampaň na HitHitu. „Spolupráce na tak ambiciózním projektu je pro nás velkou výzvou. Těmto cestovatelům nepomáháme jen s media relations, ale podporujeme je také ve světě sociálních sítí, které mají v komunikačním mixu stále větší roli,“ doplnila Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv