Rubrika | Cestování

Michal Tůma jmenován ředitelem Invia v České republice, na Slovensku a v Maďarsku

31. 10. 2018 - Redakce

Praha, Bratislava, Budapešť – Michal Tůma byl dnes jmenován ředitelem pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Invia Group. Tato skupina je významným prodejcem zájezdů stovek cestovních kanceláří v regionu a má za cíl stát se panevropským leaderem v oblasti nabídky zájezdů s nejvíce personalizovanou službou, které si zákazník nakoupí online na jednom místě a sestaví si je flexibilně dle svých představ.

Michal Tůma působil v cestovní agentuře Invia od počátku jejího vzniku a významně se podílel na budování této značky, v posledních 14-ti letech v pozici marketingového ředitele. V nové roli tak využije svou dlouhodobou znalost trhu online cestování a zajistí kontinuitu při naplňování nové strategie Invia Group. „Budu se plně snažit využít svých dosavadních zkušeností a zachovat vynikající vztahy s cestovními kancelářemi, jejichž zájezdy nabízíme, a zároveň se přitom soustředit na vylepšování služby pro zákazníka. Tomu chceme nabídnout možnost být s námi v kontaktu v průběhu celého online nákupu zájezdu i během doby, kdy bude cestovat. Zároveň si zákazník bude moci sestavit i vlastní balíčky podle jeho vlastních cestovatelských představ, a to pohodlně z domova online“ naznačuje Michal Tůma nové plány skupiny pro nejbližší období rozvoje.

Invia.cz, s. r. o. stála v základu skupiny v její současné podobě. Jedinečný příběh Invia Group se začal psát ve dvou zemích – v České republice a v Německu. Z nich od počátku tisíciletí dvě tehdy ještě nezávislé společnosti postupně budovaly business v online cestování a rozšiřovaly jej do sousedních zemí. V roce 2016, kdy se česká Invia stala prvním e-travel přírůstkem do portfolia skupiny Rockaway, tak operovala kromě ČR také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Později v tom samém roce se do portfolia k Invii připojily také cestovní portály působící v Německu, Rakousku a Švýcarsku a zrodila se Invia Group. V roce 2017 docházelo ke konsolidaci a stabilizaci celé skupiny pod vedením dočasného managementu. Rok 2018 je ve znamení uvádění nové strategie na jednotlivé trhy s cílem vytvoření první panevropské online cestovní platformy nabízející nový styl cestování. To zahrnuje široké flexibilní portfolio zájezdů s tou nejlepší službou pro zákazníka jak v regionu střední Evropy, tak v německy mluvících zemích.

V roce 2017 navštívilo weby Invia Group 200 milionů návštěvníků, s Invií vycestovaly 3 miliony zákazníků a skupina prodala 2,2 milionu letenek. V centru pozornosti Invia Group stojí zákazník. „Aspirujeme na to, abychom si s každým klientem vytvořili vztah a byli s ním v kontaktu. Chceme se stát nejvíce klientsky orientovaným poskytovatelem služeb v online cestování,“ dodává Boris Raoul, CEO Invia Group.

Více informací najdete na: www.invia.com.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv