Rubrika | Naše téma

Půlka call centra Directu je připravena pomoct hygienikům

12. 10. 2020 - Redakce

Polovina call centra Directu může pomoci hygieně s trasováním kontaktů nakažených.

Direct pojišťovna se v sobotu připojila k firmám, které o víkendu nabídly své kapacity hygienikům v České republice. Polovina call centra Directu je připravena pomoct s trasováním kontaktů nakažených koronavirem od pondělí 12. 10. Současně Direct vybízí a podporuje v zapojení všechny další firmy s call centry. „Direct jsme zakládali s myšlenkou, že pomůžeme lidem, když se stane průšvih. A to se teď bohužel děje na celostátní úrovni. Všichni víme, že příští týdny kvůli pandemii covidu nebudou snadné, a tak jsme se rozhodli, že pomůžeme, jak to jen půjde,“ vysvětluje spoluzakladatel Directu Martin Frko.

Lidsky komunikující operátoři

Pojišťovna nabídla polovinu svých „volacích“ kapacit. „Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připraveni volat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu,“ uvedla Eva Urbánková, která má call centra na starosti.

Chybí 300 operátorů

Státu došly kapacity operátorů koncem minulého týdne poté, co se do navolávání zapojili lidé z úřadu vlády, ale také například celníci. Podle dostupných údajů nyní hygienikům chybí asi tři stovky operátorů, kteří mají zkušenosti z call center.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv