Rubrika | Naše téma

Reprodukční klinika Repromeda mění logo. Vizuál s elementem vody zpracovala agentura Better

14. 07. 2022 - Redakce

Brněnská reprodukční klinika Repromeda po sedmi letech modernizuje vizuální identitu značky. Ústředním motivem se stal element vody, který symbolizuje zrození, čistotu a plodnost. Přípravy nového loga se ujala agentura Better, která pro kliniku Repromeda připravuje marketingové strategie dlouhodobě.

„Stejně jako se neustále posouváme v léčbě neplodnosti i v reprodukční genetice, měla by se ruku v ruce posouvat také naše vizuální prezentace. Proto jsme se po sedmi letech rozhodli pro modernizaci našeho brandu, loga a barev. Vůbec poprvé od založení Repromedy jsme navíc opustili symbol v logu a vše postavili na silném logotypu,“ vysvětluje změnu marketingová ředitelka kliniky Tereza Agáta Jičínská.

Logo i celá grafika vychází z filozofie kliniky a jejího přístupu k léčbě neplodnosti. Za nejefektivnější považuje kombinaci metod moderní medicíny a tradičních postupů. Původní logo tak vycházelo ze symbolu jin a jang a učení pěti elementů. Nový koncept na něj navazuje a zdůrazňuje element vody. „Voda je základním stavebním kamenem našeho těla, a tím i základní složkou světa. Symbolem zrození, čistoty a plodnosti. Symbolicky důležitá je pro nás i jako plodová voda jakožto ochranné prostředí miminka. Voda je spojením obrovské síly a jemnosti zároveň, doplňuje Jičínská.

Element vody je ve vizuálu zastoupen formou kruhu, tedy písmenem O, které je neustále v pohybu. „Koncept nám umožnil vytvořit živý systém barev a typografie. Logo z toho systému vyvěrá a jeho hravost je podtržena mírným vybočením písmene O, které symbolizuje život a jeho nestálost, proměnlivost. Tím navozujeme i pocit prostředí, ve kterém se Repromeda pohybuje – tedy neustálá dynamika kliniky a její jasně progresivní vývoj,“ vysvětluje Creative Director agentury Better Stanislav Apoka Bílek.

V kruhu, který je symbolem spojení a dokončení, mohou někteří vidět i těhotenské bříško, vajíčko či embryo. Voda se pak odráží také v barevnosti. Prim tak hrají dva odstíny modré, doplněné meruňkovou a světle fialovou.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv