Rubrika | Naše téma

Studentská agentura PR Gang na univerzity míří nově s přednáškami odborníků. Podpoří letos neziskovky

20. 03. 2018 - Redakce

Projekt PR Gang, který je určen vysokoškolským studentům PR a marketingu, se ve svém třetím semestru zaměří na pomoc neziskovému sektoru. Mladí lidé si tak opět vyzkouší přípravu komunikačních strategií či realizaci marketingových výzkumů pro reálné zadavatele. Novinkou studentské agentury pro letošní rok jsou přednášky špičkových odborníků z praxe šité studentům na míru.

Projekt studentské PR a marketingové agentury pod záštitou agentury Lesensky.cz má za sebou rok existence. Jednoduchý koncept zapojuje studenty vysokých škol do reálných zakázek, projekt tak za uplynulé dva semestry pomohl už desítce klientů. Více než 200 studentů připravovalo kampaně například pro Filharmonii Brno, společnost Kofi Kofi, Regionální hospodářskou komoru Brno, volební hru Prezident 21 či tým amerického fotbalu Brno Alligators.

Letos na jaře plánuje studentská agentura řešit marketingové potřeby Centra Terapie Autismu, nadačního fondu Lepší senior, nákupního rádce NEJ ČR, spolku pro Efektivní altruismus nebo organizace dobrovolníků HERO CLAN. Jedná se o vítěze soutěže Social Impact Award, jíž je PR Gang partnerem. „Studenti nám už dokázali, že umějí úspěšně zpracovat zajímavé projekty pro klienty z nejrůznějších oblastí. Letos bychom jejich inspirativní nápady rádi směřovali do neziskového sektoru, který si většinou pomoc profesionálních agentur nemůže dovolit,“ říká Markéta Kohoutková, vedoucí projektu PR Gang. „K vypracovaným úkolům získávají studenti zpětnou vazbu, a to jak od klientů, tak od profesionálů z oboru. Vidíme v tom přínos pro rozvoj studentů a možnosti ke snazšímu nastartování jejich kariéry,“ doplnila k fungování projektu Kohoutková.

Se vzděláváním mladých nadějí v PR a marketingu je letos připraveno pomoci patnáct špičkových odborníků. Jejich mentorských schopností a zkušeností začíná PR Gang nově využívat při zprostředkování odborných přednášek na půdě spřátelených univerzit. Lekce jsou šité přímo na míru studentům a připravované ve spolupráci s vyučujícími.

Největší letošní akcí PR Gangu bude stejně jako loni v dubnu panelová diskuse s odborníky, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médiích a marketingu. V prostorách auly Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity budou mít studenti příležitost dotázat se na možnosti stáží, vzdělávání v oboru či hledání pracovních pozic pro absolventy. Mezi panelisty zasedne například ředitelka společnosti Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéfredaktor regionální redakce deníku MF Dnes Petr Škarda či ředitel největší brněnské PR agentury Lesensky.cz Petr Lesenský.

Komentovat článek

auto - moto baterie bylinky cestovní pojištění cestování e-shopy e-tržiště ekologie elektronika ENBRA energie finance Generica hory hubnutí informační technologie investování Invia IT Klára Minczinger nemovitosti notebooky návody obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače pracovní tipy připojištění rady software sport spoření stavebnictví styl tipy vitamíny volný čas víno zdraví zimní dovolená zábava životní prostředí

Archiv