Rubrika | Naše téma

V dm drogerii zákazníci lovit slevy nemusejí. Společnost garantuje dlouhodobě výhodné ceny

24. 01. 2023 - Redakce

Aby si mohli zákazníci drogerie dm své nákupy předem promyslet, garantuje společnost dm u veškerého sortimentu dlouhodobé ceny. Produkty totiž změní cenu vždy minimálně na čtyři měsíce. Zákazníci ušetří nejen peníze, ale také čas, jelikož nemusejí pokaždé hledat akční nabídky a srovnávat ceny.

Pilířem cenové strategie společnosti dm drogerie markt je garance dm dlouhodobých cen. Zákazníci tak mají jistotu, že zvolené produkty pořídí vždy výhodně a v momentě, kdy je skutečně potřebují. „Zákazník v nás může mít důvěru, že mu nabízíme produkty za výhodné ceny, které garantujeme minimálně po dobu čtyř měsíců. Přinášíme tím zákazníkům jistotu cenové stability, aby si mohli naplánovat své nákupy a zboží pořídit v době, kdy ho skutečně potřebují. Šetří tak nejen svým časem, ale i penězi,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm. „Taková byla i zásada Götze W. Wernera, zakladatele společnosti dm. Řídíme se jí dodnes,“ doplňuje.

Sleva trvá v dm drogerii minimálně čtyři měsíce

V drogerii dm přitom zůstávají ceny snížené minimálně po dobu čtyř měsíců. Zákazníci tedy nemusejí nakupovat své oblíbené produkty do zásoby a hnát se za slevami. Naopak je zakoupí pohodlně tehdy, kdy potřebují, a v čase, který se jim hodí.

Podle průzkumu společnosti dm, který realizovala agentura STEM/MARK v roce 2020, totiž 64 procent českých žen v akcích často nakoupí i zboží, které sice obvykle používají, v daný moment je ale nepotřebují. Celá čtvrtina žen pak ve slevách nakupuje i zboží, které běžně nepoužívá a jediným motivem k jeho nákupu je právě sleva.

Garance dlouhodobých cen se v dm týká celého sortimentu a je dostupná pro všechny, kteří v oblíbené drogerii nakupují. K jejímu využití totiž nejsou potřeba věrnostní karty ani slevové kupony. Za stejnou cenu potom lidé pořídí své oblíbené produkty jak v prodejnách, tak na online shopu dm i v aplikaci Moje dm. „Naše strategie dlouhodobých cen prohlubuje důvěru mezi námi a zákazníkem. Díky tomu patří dm mezi nejúspěšnější značky na trhu,“ dodává Peroutka.

Mnoho zákazníků se do dm vrací i díky oblíbeným privátním značkám. Skoro každý druhý produkt v nákupním košíku zákazníků pochází z řad dm značek. Zákazníci mohou vybírat z více než 4 600 produktů od celkem 32 dm značek, které nabízejí skvělý poměr mezi kvalitou a cenou.

Společnost dm oceňuje loajalitu a věrnost zákazníků, a proto nabízí věrnostní program dm active beauty, v němž je v současné době registrováno více než 2,4 milionu zákazníků, kteří za posledních 12 měsíců při nákupu alespoň 1× použili kartu. Registrace v programu a aktivní využívání aplikace Moje dm představuje pro zákazníky výhodu. Body nasbírané za provedené nákupy mohou proměnit ve slevu na celý nákup. Díky exkluzivním eKuponům v aplikaci Moje dm mohou sbírat body ještě rychleji, a tím častěji využívat možnosti slevy na nákup.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv