Rubrika | Naše téma

Vývojářská agentura Futured se umístila na 243. místě v prestižním žebříčku Deloitte Fast 500 EMEA

30. 07. 2020 - Redakce

Vývojářská agentura Futured bodovala v prestižním žebříčku společnosti Deloitte, který zahrnuje pět set nejrychleji rostoucích technologických firem Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Tempo růstu 564 procent posadilo Futured na 243. místo. Vývojáři přitom uspěli již loni i v žebříčku Technology Fast 50, který hodnotí firmy ze střední Evropy.

Technology Fast 500 EMEA je žebříček společnosti Deloitte zaměřený na odvětví informačních technologií. Žebříček zahrnuje technologické společnosti, které v posledních čtyřech letech dosáhly nejrychlejšího růstu tržeb v regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Vývojářská agentura Futured vykázala v letech 2015–2018 růst o 564 % a obsadila tak 243. příčku. 

„Zařazení do žebříčku nejlepších pěti set technologických firem EMEA regionu je pro nás potvrzením toho, že věci děláme správně. Máme kvalitní a vysoce specializovaný tým odborníků, v minulých letech jsme nabrali velké množství zkušeností a do řady projektů začali vstupovat jako partneři. Od roku 2016 přitom obrat firmy roste stabilním tempem o desítky procent ročně,“ uvedl Lukáš Strnadel, CEO Futured.

K dalšímu růstu firmy by měla přispět i řada nových partnerů, s nimiž letos Futured začalo spolupracovat. „Vyvíjíme nebo budeme vyvíjet mobilní aplikace pro velké brandy, jako je Škoda Auto, Decathlon či Národní muzeum. Jsme rovněž před podpisem naší historicky první zakázky v Rakousku,“ řekl Lukáš Strnadel.

Úspěch v Technology Fast 500 EMEA není pro agenturu prvním setkáním s žebříčkem Deloitte. V roce 2019 se ještě pod jménem The Funtasty umístila na 34. místě v Technology Fast 50 pro střední Evropu. V témže roce pak následovala změna brandu i strategie, která začala více směřovat k partnerstvím v oblasti budování podnikatelských aktivit.

Futured tak například spojilo své síly i kapitál s projektem Nesnězeno, který má za cíl omezit plýtvání jídlem v restauracích a během koronavirové krize umožnil lidem také přímou podporu zdravotníků v tuzemských nemocnicích. Další spoluprací je pak tuzemský start-up Grason, jenž pracuje na změně trhu pracovní síly v gastronomii a propojuje brigádníky a restaurace.

„Spolupráce s velkými brandy i inovativními start-upy nás velmi baví a je to cesta, po které chceme jít i v následujících letech. Věřím, že i díky novým projektům, které jsou aktuálně před námi, to není naposledy, co se naše agentura do takto prestižního žebříčku dostala,“ dodal Lukáš Strnadel.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv